понедельник, 23 марта 2020 г.

23 березня

Картинки по запросу "доброго ранку вдалого дня для дітей"

Доброго дня! 
Любі друзі,   

Розпочнемо з того, як захистити себе та близьких від коронавірусу!



До уваги!



 

а також уважно, переглянь відео 



Розпочинаємо працювати ;)

Урок математики

Давайте перевіримо ваші знання

Повторимо склад чисел другої п'ятірки. Граємо?




Предмети навколишнього світу мають різні властивості. Властивість, яку можна вимірювати або за якою можна порівняти предмети, називають величиною. 
Ми з вами вже знайомі з величиною - довжина  та вміємо її вимірювати. 
На цьому уроці ви познайомитесь з іншою величиною - масою. 

Переглянь уважно відео 


Розглянемо №1 у вашому підручнику на ст.105 

Предмети можна порівнювати не лише за довжиною, але й за масою. визначимо, який предмет у кожній парі важчий, а який легший. Очевидно, що

Спробуй зараз у своєму зошиті на ст.36 №1 -  обвести того, хто важчий  

Виконуємо далі?! 

Зараз у підручнику на ст.105 розглянемо №2 та бачимо на малюнках терези, які мають дві шальки; якщо одна з шальок опускається нижче, то предмет, який на ній лежить, важчий, а якщо навпаки - шалька піднімається вище, то предмет легший. 
   Якщо шальки терезів встановлюються на одному рівні (перебувають у рівновазі), то зважуванні предмети мають рівну масу. 
   Отже, на малюнках 
                   1) кавун важчий за диню, а диня легша за кавун;     2) два помідори мають рівну масу;     3) гарбуз важчий за баклажан, а баклажан легший за гарбуз  

 

   Спробуй виконати самостійно завдання №2 на ст.36 у своєму зошиті - розфарбуй легший предмет у кожній парі.

Продовжимо виконувати наступні завдання

Визначимо масу кота "в мишенятах" і "в пташенятах" - розглянь малюнок у підручнику на ст.105 №3

За малюнком маса 
             маса кішки = масі 7 мишенятам;                       маса кішки = масі 3 пташенятам.



Спробуй самостійно виконати завдання у зошиті на ст.36 №3 та  №4




Не забуваємо 
чергувати навчання і відпочинок, проводимо фізкультхвилинку



                           
Урок  навчання  грамоти
"Звуки [дз], [дз'] та позначення їх буквосполученнями Дз, дз"

Пограємо у гру, добери малюночок до схеми ТИСНИ СЮДИ 

Сьогодні на уроці ми розпочнемо вивчати звуки [дз], [дз'] та позначення їх буквосполученнями Дз, дз.
Звук [дз] - складний звук, він злитий із двох звуків [д] і [з], тому й на письмі позначається не однією, а двома буквами "д" і "з"
[дз] -  приголосний твердий звук;
[дз'] - приголосний м'який.
Утворюємо склади
[дз] + [а] - [дза],
[дз'] + [о] - [дз'о]    


Переглянь відео, та перепиши у свій зошит слова і до них звукові схеми





Потренуйся читати у букварику на ст.66  та  у своєму зошиті - ст.46 пропиши дз.



Картинки по запросу "ви сьогодні добре попрацювали"

Комментариев нет:

Отправить комментарий