Ранкову зарядку виконаємо?! Розпочинаємо....
Урок математики
Вчимося сьогодні записувати коротко задачу
Працюючи над задачею, ми визначаємо умову і запитання, числові дані та шукане - це є основою для складання короткого запису задачі. До цього часу в підручнику надавалися підказки для складання короткого запису. Сьогодні на уроці ми ознайомимось зі зразками коротких записів задач - опорними схемами - і будемо вчитися самостійно складати короткий запис задачі.
З чого складається задача? У якій частині задачі містяться числові дані? Що вказує на шукане?
Переглянемо відео і згадаємо відповіді на запитання
Як можна міркувати, щоб визначити ключові слова задачі?
(Спочатку треба визначити, про кого або про що йдеться в задачі, з'ясувати ситуацію, про яку розповідається. Саме це допоможе визначити ключові слова.)
Як скласти короткий запис задачі? (Слід записати ключові слова стовпчиком і поряд із ними - відповідні числові дані. Шукане число позначають знаком питання) Як позначати в короткому записі слово "всього"? (Фігурною дужкою)
Як позначити в короткому записі запитання "На скільки більше?", "На скільки менше?"? (Круглою дужкою, поряд із якою записують слово "на" зі знаком питання).
Розглянемо у підручнику №2 на 108 стр.
8-6=2(ск.) 8-6=2(ск.)
Відповідь: на 2 скоромовки менше знає Тарасик, Відповідь: Тарасик знає 2 скоромовки
ніж Оленка
У тексті задач і в коротких записах є підказки: слова, на які слід орієнтуватися при виборі короткого запису, виділено кольором; ці слова-ознаки допоможуть зорієнтувати учнів при виборі опорної схеми до кожної задачі.
Розглянь з батьками опорні схеми на форзаці 2 підручника.
Переглянь відео
Виконай завдання у своєму зошиті на ст.38
Трішки відпочинемо?! Повторюємо...
Урок російської мови
Очень интересные разные профессии
Урок "Я досліджую світ"
Тема нашего урока "Профессии"
Все профессии нужны, все профессии важны.
Очень интересные разные профессии
Посмотри и отгадай загадки
Какие профессии ты считаешь самыми нужными?
А кем ты хочешь стать?
Сьогодні наша тема: "Я і моя сім'я"
Сім'я - найближче наше оточення
Розглянь у своєму підручнику на ст.49 малюнки
Кого зображено на фото?
Сім'я, родина - це найрідніші люди, які живуть разом.
Переглянь уважно відео!
Які моменти мультфільму не стосуються нашої теми?
Кого називають родичами?
Чи часто ви зустрічаєтеся?Розглянь у підручнику на ст.51 малюнок.
Опиши на малюнку сім`ю. Зі скількох людей вона складається?
Поміркуй з батьками, що таке культура спілкування? Чи потрібна вона в сім'ї.
Розглянь на ст.52 малюнок, де зображені старовинні та сучасні іграшки. Чим вони відрізняються?
Дізнайся у своїх батьків, дідусів і бабусь, якими іграшками вони гралися в дитинстві. Із чого їх виготовляли?
У дружній сім'ї всі піклуються одне про одного, люблять і шанують одне одного.
У сім'ї мають панувати добрі стосунки і взаємодопомога.
У сім'ї мають панувати добрі стосунки і взаємодопомога.
А зараз трішки відпочинемо. Співаємо разом!
Створи разом з батьками "родине дерево"
і прикріпи його на стіну або сфотографуй і відправ на viber
Комментариев нет:
Отправить комментарий