четверг, 26 марта 2020 г.

27 березня

Презентація №3 на тему: "Дзвоник кличе на урок" Організаційний ...

Ранкову зарядку виконаємо?! Розпочинаємо.... 



Урок математики 
Вчимося сьогодні записувати коротко задачу
Працюючи над задачею, ми визначаємо умову і запитання, числові дані та шукане - це є основою для складання короткого запису задачі. До цього часу в підручнику надавалися підказки для складання короткого запису. Сьогодні на уроці ми ознайомимось зі зразками коротких записів задач - опорними схемами - і будемо вчитися самостійно складати короткий запис задачі. 
З чого складається задача? У якій частині задачі містяться числові дані? Що вказує на шукане?
Переглянемо відео і згадаємо відповіді на запитання


Як можна міркувати, щоб визначити ключові слова задачі?
 (Спочатку треба визначити, про кого або про що йдеться в задачі, з'ясувати ситуацію, про яку розповідається. Саме це допоможе визначити ключові слова.)
Як скласти короткий запис задачі? (Слід записати ключові слова стовпчиком і поряд із ними - відповідні числові дані. Шукане число позначають знаком питання) 
Як позначати в короткому записі слово "всього"? (Фігурною дужкою)
Як позначити в короткому записі запитання "На скільки більше?", "На скільки менше?"? (Круглою дужкою, поряд із якою записують слово "на" зі знаком питання).
Розглянемо у підручнику №2 на 108 стр.

Розв'язання:                                                       Розв'язання:
8-6=2(ск.)                                                                       8-6=2(ск.)
Відповідь: на 2 скоромовки менше знає Тарасик,                                 Відповідь: Тарасик знає 2 скоромовки 
ніж Оленка


   У тексті задач і в коротких записах є підказки: слова, на які слід орієнтуватися при виборі короткого запису, виділено кольором; ці слова-ознаки допоможуть зорієнтувати учнів при виборі опорної схеми до кожної задачі.
   Розглянь з батьками опорні схеми на форзаці 2 підручника.

Переглянь відео 

Виконай завдання у своєму зошиті на ст.38

Трішки відпочинемо?! Повторюємо...

Урок російської мови
Тема нашего урока "Профессии"
Все профессии нужны, все профессии важны.

Очень интересные разные профессии

Посмотри и отгадай загадки


Какие профессии ты считаешь самыми нужными?
А кем ты хочешь стать?

Урок "Я досліджую світ"
Сьогодні наша тема: "Я і моя сім'я" 
Сім'я - найближче наше оточення 
Розглянь у своєму підручнику на ст.49 малюнки 
Кого зображено на фото?

Сім'я, родина - це найрідніші люди, які живуть разом.

Переглянь уважно відео!
Які моменти мультфільму не стосуються нашої теми?
Кого називають родичами?
Чи часто ви зустрічаєтеся?
Розглянь у підручнику на ст.51 малюнок.
Опиши на малюнку сім`ю. Зі скількох людей вона складається?
Поміркуй з батьками, що таке культура спілкування? Чи потрібна вона в сім'ї.


Розглянь на ст.52 малюнок, де зображені старовинні та сучасні іграшки. Чим вони відрізняються?
Дізнайся у своїх батьків, дідусів і бабусь, якими іграшками вони гралися в дитинстві. Із чого їх виготовляли?

У дружній сім'ї всі піклуються одне про одного, люблять і шанують одне одного. 
У сім'ї мають панувати добрі стосунки і взаємодопомога.

А зараз трішки відпочинемо. Співаємо разом!   




Створи разом з батьками "родине дерево" 
і прикріпи його на стіну або сфотографуй і відправ на viber

Сделано на Padlet

Комментариев нет:

Отправить комментарий