Доброго дня,
мої хороші учні!
Ранкову зарядку виконуємо!
Урок - навчання грамоти
Розпочнемо наш урок з веселого читання
Розпочнемо наш урок з веселого читання
Сьогодні до нас на урок завітала дивна гостя.
Чи впізнали ви її? (Так, це кома.)
- А прийшла вона ось із яким проханням:
По країні я ходила,
родичів всіх розгубила.
Ви мені допоможіть.
А щоб вам не нудьгувати,
я завдання принесла.
Ой, багато треба знати,
щоб їх швидко розв'язати!
Перше завдання, знайди зайве слово
ТАТО + МАМА + Я + БРАТ + СЕСТРА + КНИГА
Так, це книга!
Що об'єднує всіх цих людей? (Вони - родичі)
Складемо речення та запишемо у зошит:
У моїй родині є мама тато брат сестра і я
Чи все гаразд у нашому реченні?
З якою інтонацією слід читати це речення? (З інтонацією перелічування.)
З допомогою якого знака можна позначити ці паузи на письмі?(За допомогою коми.)
Що повинно стояти у кінці речення? (Крапка.)
Перевір своє записане речення:
У моїй родині є мама, тато, брат, сестра і я.
Перевір своє записане речення:
У моїй родині є мама, тато, брат, сестра і я.
Ось ми знайшли першу родичку коми - крапку.
В українській мові є такий знак,
який показує роздільну вимову у словах.
Він дуже схожий на кому, лише ставиться вгорі.
Він називається апостроф.
Він дуже схожий на кому, лише ставиться вгорі.
Він називається апостроф.
Це ще один родич нашої коми.
А зараз переглянемо цікаву казку
У робочому зошиті на ст.52 спробуй прописати апостроф і слова із ним.
Щоб вам легше було запам'ятати правила вживання апострофа, розгляньте дві долоньки, які допоможуть запам'ятати букви, після яких і перед якими ставиться апостроф.
— Зверніть увагу на звукову модель, яка показує, що букви перед апострофом позначають тверді приголосні звуки, а після апострофа — м'який приголосний [й] та голосний звук.
Пограємо?!
Відпочиваємо, п'ємо водичку і робимо фізкультхвилинку
Урок математика
Досліджуємо властивості величин
Ми вже ознайомилися з такими властивостями об'єктів навколишнього світу, як довжина, маса та місткість. Це - величини. Сьогодні ми дослідимо основну властивість величин.
Розглянемо в підручнику №1 на ст.109
Розглянемо в підручнику №1 на ст.109
На 1 малюнку можна зробити висновок: довжина цілого відрізка = сумі довжин його частин: с=а+в.
На 2 малюнку з'ясовуємо, що ціле складається з двох ярусів торта. Ці предмети мають властивість - масу.
Чому = маса цілого торта? Маса цілого торта = сумі мас його частин: с=а+в.
На 3 малюнку, якщо вилити рідину зі склянок а і в, то цілий бідон с буде повним. Ці посудини мають властивість - місткість. Чому = місткість бідона? Місткість бідона = сумі місткостей його частин - склянок: с=а+в
Отже, зробимо з вами висновок, що усі розглянуті величини мають спільну властивість: величина цілого =сумі величин його частин.
Довжина відрізка = сумі довжин його частин.
Маса цілого = сумі мас його частин.
Місткість великої посудини = сумі місткостей частин, що її складають.
Ручки мити не забувай!
На 2 малюнку з'ясовуємо, що ціле складається з двох ярусів торта. Ці предмети мають властивість - масу.
Чому = маса цілого торта? Маса цілого торта = сумі мас його частин: с=а+в.
На 3 малюнку, якщо вилити рідину зі склянок а і в, то цілий бідон с буде повним. Ці посудини мають властивість - місткість. Чому = місткість бідона? Місткість бідона = сумі місткостей його частин - склянок: с=а+в
Отже, зробимо з вами висновок, що усі розглянуті величини мають спільну властивість: величина цілого =сумі величин його частин.
Довжина відрізка = сумі довжин його частин.
Маса цілого = сумі мас його частин.
Місткість великої посудини = сумі місткостей частин, що її складають.
Переглянь відео і згадай, як вимірювати відрізки
Виконай завдання у своєму зошиті на ст.39
А зараз трішки відпочинемо
Ручки мити не забувай!
Комментариев нет:
Отправить комментарий