воскресенье, 5 апреля 2020 г.

06 квітня


Доброго дня, 
мої хороші учні! 
Презентація "Заздрощі до добра не приведуть. Українська народна ...


Ранкову зарядку виконуємо!




Урок - навчання грамоти

Розпочнемо наш урок з веселого читання


Сьогодні до нас на урок завітала дивна гостя. 
Чи впізнали ви її? (Так, це кома.)
- А прийшла вона ось із яким проханням:
По країні я ходила,
родичів всіх розгубила.
Ви мені допоможіть.
А щоб вам не нудьгувати,
я завдання принесла.
Ой, багато треба знати,
щоб їх швидко розв'язати!

Перше завдання, знайди зайве слово
ТАТО + МАМА + Я + БРАТ + СЕСТРА + КНИГА
Так, це книга!
Що об'єднує всіх цих людей? (Вони - родичі)
Складемо речення та запишемо у зошит:
У моїй родині є мама тато брат сестра і я
Чи все гаразд у нашому реченні? 
З якою інтонацією слід читати це речення? (З інтонацією перелічування.)
З допомогою якого знака можна позначити ці паузи на письмі?(За допомогою коми.)
Що повинно стояти у кінці речення? (Крапка.)
   Перевір своє записане речення:
У моїй родині є мама, тато, брат, сестра і я.
Ось ми знайшли першу родичку коми - крапку. 
В українській мові є такий знак, 
який показує роздільну вимову у словах. 
Він дуже схожий на кому, лише ставиться вгорі. 
Він називається апостроф. 
Це ще один родич нашої коми.

А зараз переглянемо цікаву казку


   Прочитай батькам у букварику нові слова зі ст.72 та запиши їх у свій зошит.
   У робочому зошиті на ст.52 спробуй прописати апостроф і слова із ним.


   Щоб вам легше було запам'ятати правила вживання апострофа, розгляньте дві долоньки, які допоможуть запам'ятати букви, після яких і перед якими ставиться апостроф.

— Зверніть увагу на звукову модель, яка показує, що букви перед апострофом позначають тверді приголосні звуки, а після апострофа — м'який приголосний [й] та голосний звук.

Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф”


Пограємо?!


Відпочиваємо, п'ємо водичку і робимо фізкультхвилинку




Урок математика
Досліджуємо властивості величин

  Ми вже ознайомилися з такими властивостями об'єктів навколишнього світу, як довжина, маса та місткість. Це - величини. Сьогодні ми дослідимо основну властивість величин.
     Розглянемо в підручнику №1 на ст.109
  На 1 малюнку можна зробити висновок: довжина цілого відрізка = сумі довжин його частин: с=а+в.
    На 2 малюнку з'ясовуємо, що ціле складається з двох ярусів торта. Ці предмети мають властивість - масу. 
Чому = маса цілого торта? Маса цілого торта = сумі мас його частин: с=а+в.
    На 3 малюнку, якщо вилити рідину зі склянок а і в, то цілий бідон с буде повним. Ці посудини мають властивість - місткість. Чому = місткість бідона? Місткість бідона = сумі місткостей його частин - склянок: с=а+в
    Отже, зробимо з вами висновок, що усі розглянуті величини мають спільну властивість: величина цілого =сумі величин його частин.    
Довжина відрізка = сумі довжин його частин.
Маса цілого = сумі мас його частин.
Місткість великої посудини = сумі місткостей частин, що її складають.  


Переглянь відео і згадай, як вимірювати відрізки


   Виконай завдання у своєму зошиті на ст.39



А зараз трішки відпочинемо




Ручки мити не забувай!


До зустрічі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий