Добрий ранок!
Розпочинаємо з розминки
Урок математики
"Утворюємо числа другого десятка"
Повторюємо вивчений матеріал:
Назвіть круглі числа.
Що означає число 0 у записі круглих чисел? (Що всі одиниці зв'язані в десятки й окремих одиниць нема)
Згадали, а тепер виконай завдання
Приготуйте зошит та олівець.
Відкрийте підручник на ст.114 і прослухайте пояснення до вправи №2
Розглянемо у нашому підручнику на ст.114 вправу №4
Розглянемо перший малюнок і перший запис. Справа від низки-десятка поклали 8 окремих одиниць. Маємо 1 десяток і 8 одиниць. Утворили число 18. Щоб його позначити картками, треба на картку з числом 10 покласти картку з числом 8, причому 8 покласти на 0; тепер не всі одиниці зв'язані в десяток, а є окремі 8 одиниць. Таким чином, щоб одержати число 18, треба до одного десятка приєднати 8 одиниць. (Приєднати - це означає додати). Одержимо 1 десяток і 8 одиниць, тобто 18. Розглянь самостійно другий малюнок та переглянь відео:
Урок навчання грамоти
"Читання невеличких текстів"
"Списування друкованого тексту та доповнення незавершеного речення"
Повторимо вивчений матеріал:
Поєднай початок і кінець речення.
Будьте уважні
Відкрий букварик на ст.81 та прочитай невеличкі тексти разом з батьками. Відгадай пропущені слова.
Запиши текст "У лісовій школі" у робочий зошит та прикріпи його на стінку (не забувай про правила, як потрібно сидіти за робочим столом)
Комментариев нет:
Отправить комментарий