воскресенье, 17 мая 2020 г.

18 травня

Учреждения дополнительного образования. Государственное учреждение ...
Удачного понедельника: лучшие изображения (141) в 2020 г. | Доброе ...

Розпочинаємо з ранкової гимнастики :)


Інформаційна хвилинка
Консультація для батьків "Всесвітній день вишиванки"
День вишиванки
День вишиванки
У культурі практично будь-якого народу є речі, які яскраво відображають його особливу національну традицію. Вишиванка - яскравий приклад і підтвердження цьому. Історія вишиванки своїми витоками сягає в незапам’ятні часи. Ще за свідченням знаменитого давньогрецького історика, географа і мандрівника Геродота, елементами вишиванки був прикрашений одяг скіфів, які проживали в наших землях в період VIII ст. до н. е. - IV ст. н. е. Знаменитий арабський мандрівник X ст. у своїх розповідях також згадує про русів, які носили вишитий одяг. У ході сучасних досліджень, наприклад, на Черкащині були знайдені срібні бляшки з фігурками чоловіків, датування знахідок VI ст., дослідження яких показали ідентичність елементів одягу і орнаменту вишивки українського народного костюма XVIII-XIX століть.
День вишиванки - поки ще не офіційне і відносно нове народне свято, покликане к сприянню єдності і культурного відродження всього багатонаціонального українського народу. Воно відзначається в третій четвер травня.
В 2020 році День вишиванки припадає на 21 травня.
Підтримаємо, кріпи своє фото на стіну
Сделано на Padlet
  

Урок математики
"Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника"
Ви вже знаєте про обернені задачі. Що ви можете розказати про них? Отже, це задачі, у яких описаний той самий сюжет, містяться ті самі числа (дані та шукане).
Ми досліджували задачу на знаходження суми та дві задачі, обернені до неї. Але й до інших видів задач можна скласти обернені.Саме цьому і буде присвячений урок.
Відкриваємо підручник на ст.131 
Уважно слухаємо і працюємо

Виконай самостійно у робочому зошиті, завдання на ст.57 

Відпочиваємо, п'ємо водичку і виконуємо веселу руханку

Урок навчання грамоти
"Читаю оповідання про дітей. «Моє місто», «Несправжня вулиця». Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів" 
Читаємо разом.
Будьте уважні і слідкуйте.
Відкриваємо букварик на ст. 98-99 та розпочинаємо читати "Несправжня вулиця"


Прочитайте оповідання своїм батькам, а також знайдіть відповідь на запитання:
1) Чому дідусь не впізнав на малюнку своєї вулиці?
2) Які правила поведінки на вулиці порушили діти?

Відкриваємо робочий зошит і працюємо разом. 
Будьте уважні!

Вчителю 1 класу НУШ. Дидактична гра «Назви одним словом»

Комментариев нет:

Отправить комментарий